Delivery & Return Policy

Delivery Options Overview

Mrinmoy Electronics offers ideal shipping methods for any requirement. Be it low priced through Pathao Courier/Standard Parcel Post, more quickly via Pathao Express Delivery or especially reliable and secure by a specifically trained freight forwarder. And in addition you can also pick up your order yourself at our Delivery Point if you prefer. On this page you´ll find an overview of all available shipping methods.

1. Order the Product and Specify the Delivery Method

2. You Will Receive an Order Confirmation Message

3. Wait for Your Order to Arrive

4. Pick up Your Order at The Checkout Area

Small items

Standard delivery Get it in 3-5 working days

Standard Delivery Charge

70 ৳

Gazipur, Savar, Keraniganj City

100 ৳

All Over Bangladesh

150 ৳

Next day delivery Get it next day (Only Dhaka City)

Same day delivery order by 12 pm

150 ৳

Courier Office Delivery

200 ৳

Delivery Point Pick up (Every Friday 3-6 pm)

Free

No deliveries on govt. holidays

Large items

Standard delivery Get it in 2 working days

All day Delivery from 7am - 8pm. Order anytime:

1000 ৳

Next day delivery it next day on weekdays

All day delivery from 7am - 8pm. Order by 10 pm.

1000 ৳

No deliveries on govt. holidays

প্রোডাক্ট ডেলিভারিঃ

সকল পার্সেল ক্লোজড বক্স ডেলিভারি হবে অর্থাৎ ডেলিভারির সময় আগে পেমেন্ট করে পার্সেল রিসিভ করতে হবে এবং ডেলিভারির সময় প্রোডাক্ট চেক করে দেখে পছন্দ হলে নেবে পছন্দ না হলে রিটার্ন করার বা ডেলিভারি নেয়ার কোন সুযোগ নেই। ডেলিভারি কোম্পানির কাজ শুধু ডেলিভারি করা।
প্রায় সকল টেক বা গ্যাজেট প্রোডাক্ট এর ক্ষেত্রে বিশেষত যেসকল প্রোডাক্ট ব্যাটারি অপারেটেড তা প্রথমে ৩/৬ ঘণ্টা চার্জ দিয়ে যথাযথ নিয়মে টেস্ট করতে হয় কিন্তু ডিভাইস চার্জ করার জন্য কুরিয়ার এজেন্ট নিশ্চয়ই অন্তত ২/৩ ঘণ্টা অপেক্ষা করবেনা। এছাড়াও ইনস্ট্যান্ট রিটার্নের কোন অপশন কাস্টমারকে অফার করা হয় না।
প্রোডাক্ট ডেলিভারি পাবার পর বাসায় নিয়ে অবশ্যই ফুল আনবক্সিং ভিডিও করতে হবে। প্যাকেজে কোন কিছু মিসিং বা ভুল প্রোডাক্ট ডেলিভারি হলে এই ভিডিও প্রুফ হিসাবে আমাদের পাঠাতে হবে এবং ইনভেস্টিগেট করে যথাযথ ব্যাবস্থা নেয়া হবে। আমাদের দিক থেকে ভুল প্রোডাক্ট ডেলিভারি হলে আমরা নিজ খরচে রিপ্লেস করে দেবো।

অফিস থেকে ডেলিভারি নিতে Delivery Point পেজ চেক করুন।

ফেইল্ড ডেলিভারি পলিসিঃ

  • কোন পণ্য ডেলিভারি ফেইল্ড হয়ে ফিরে আসলে কাস্টমার যদি পার্শিয়াল পেমেন্ট করে সেই টাকা ডেলিভারি ও রিটার্ন ফি বাবদ অফেরত যোগ্য হবে।
  • কাস্টমার যদি ফুল পেমেন্ট অরে পণ্য ডেলিভারি না নেয়, সেক্ষেত্রে ডেলিভারি ও রিটার্ন ফি বাবদ টাকা কেটে বাকি টাকা কাস্টমার কে ফেরত দেয়া হবে। এইক্ষেত্রে কোন আপত্তি গ্রহণ যোগ্য হবে না।
  • ডেলিভারি ফেইল্ড হবার পর পুনরায় কাস্টমার পণ্য নিতে চাইলে, নতুন ডেলিভারি ফি ও পণ্যের মূল্য অগ্রীম পরিশোধ করে অর্ডার কনফার্ম করতে হবে। 

রিটার্ন পলিসিঃ

সকল প্রোডাক্ট ইনভয়েস ডেট থেকে ৭ দিনের মধ্যে প্রোডাক্টের কোন ফল্ট প্রমাণিত হলে তা আমাদের কাছে সুন্দরবন কুরিয়ার বা পাঠাও বা রেডেএক্স বা ই-কুরিয়ার বা স্টিডফাস্ট বা অন্য যেকোনো কুরিয়ার যা অফিস ডেলিভারি করে এমন কুরিয়ার দিয়ে নিচের ঠিকানায় কুরিয়ার করতে বলবেন (SA Paribohon এ পাঠাবেন না এদের অফিস ডেলিভারি সার্ভিস নেই তাই এদের ব্রাঞ্চে গিয়ে প্রোডাক্ট কালেক্ট করতে অতিরিক্ত ৩-৭ দিন সময় লেগে যেতে পারে যার ফলে আপনার কাস্টমারকে সমাধান দিতেও সময় বেশী লাগবে)।
নোটঃ প্রোডাক্ট পাঠানোর আগে অবশ্যই ডেলিভারির সময় সাথে যা যা পেয়েছে সব কিছু এবং সুন্দর করে বক্স করে র‍্যাপিং করে পাঠাতে হবে। প্রোডাক্টের বক্সে টেপ লাগানো যাবে না। বক্স না থাকলে প্রয়োজনে পত্রিকার কাগজ দিয়ে তার উপড়ে টেপ লাগিয়ে কুরিয়ারে পাঠাতে হবে। ভালভাবে প্যাকিং না করলে প্রোডাক্ট বা বক্স নষ্ট হলে বা রিসেলেবল কন্ডিশনে না থাকলে রিটার্ন রিকোয়েস্ট একসেপ্ট করা হবেনা।

বিস্তারিত জানতে Warranty & Refund Policy পেজ পড়ুন।

The product is not accepted back if at least one of the components is missing:

  • fully equipped equipment;
  • a receipt proving the fact of purchase in the Mrinmoy Electronics online store;
  • warranty card;
  • an act with a description of the defect drawn up by the service department.

The money for the goods will be returned within the terms established by the current legislation

Need a Help?

Subscribe us

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required. It's content strategy gone awry right from the start. If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.